Rond kijken in de omgeving

18 oktober 2016 - Daintree National Park, Australië

Ik was deze keer weer om 6.45u wakker. We gingen eerst even relaxen en daarna eten. Toen ging mijn vader wat boodschappen doen, want Finn was misselijk, dus wij gingen niet mee, maar op de terugweg kwam hij een kasuaris tegen. Op de foto is hij niet heel goed te zien. Leuk voor mijn vader!

Daarna gingen we naar het strand die nog geen kilometer bij ons vandaag was. We wilden er gaan zwemmen, maar er stonden borden dat het verboden was, omdat er krokodillen waren, dus dat deden we maar niet. Er was niet heel veel te doen, dus gingen we naar het Discovery-park. We zagen een soort Dinobos en veel slangen en vogels. Er was ook nog een mooie toren, waarmee je over de Daintree kon kijken. Het duurde best wel lang voor we eraf waren, want ik had hoogtevrees (het was 23 meter hoog).

Daarna gingen we naar huis en hebben we in het zwembad gezwommen. Aan het einde van de middag gingen we nog rond kijken of we kasuarissen zagen en we wilden naar een ander bekend strand: de Cape Tribulation. Het was er mooi, maar ook daar mocht je niet zwemmen, vanwege de krokodillen.

's avonds gingen we biljarten. Ik ging eerst tegen mijn vader en ik verloor met 73-47 van hem. En daarna ging ik tegen mijn moeder en toen won ik met 70-50. Het was gezellig. Nu eten en zo naar bed.