Cairns (laatste blog)

19 oktober 2016 - Cairns, Australië

19 oktober

Ik stond rond 7 uur op, want we gingen vroeg op pad om nog dingen te kunnen doen in Cairns. We kwamen daar om 11.15u. aan. We hadden honger, dus we gingen gelijk wat eten halen. We aten pizza. We gingen wat rondlopen en toen zagen we een citypool. We hadden geen zwembroek bij ons, dus gingen we maar in onze onderbroek. We hebben een poosje gezwommen. Daarna gingen we terug naar het hotel. 's avonds gingen we weer de stad in. We gingen wat eten en daarna begon er een man op een plein aan een vuurshow. Wat hij deed was knap, maar dat was logisch, want hij was al 12 jaar professioneel. Nadat we dat gekeken hadden, kwamen we nog allemaal vleerhonden tegen in het park. Uiteindelijk gingen we terug naar het hotel om de blog te schrijven.

Dit was mijn laatste blog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Morgen gaan we terug naar Nederland en dan hoef ik jullie niet meer te missen.

Groetjes, Kay.

1. Sandra:
    19 oktober 2016
    Hoi Kay! We hebben genoten van al je mooie verslagen! De tijd is voorbij gevlogen. We wensen jullie een hele goede reis terug naar huis! Tot snel! Groetjes, Harold, Sandra en Joost
  2. Johanna Maarschalkerweerd:
    19 oktober 2016
    We hebben genoten van je blogs zo konden we de reis met jullie mee beleven.goede reis en tot vrijdag .groetjes opa en oma
  3. Juf Rianne:
    19 oktober 2016
    Wat heb je onwijs leuke verhalen geschreven! Ik kon echt een beetje met jullie meeleven. Wat een avontuur! Jammer dat het er bijna opzit, maar alle herinneringen blijven! Ik zie je dinsdag op school! Liefs van juf Rianne
  4. Pim:
    29 oktober 2016
    Hi Kay, superleuk is het geweest om jullie reis en jouw blog te volgen. Vorige week was ik zelf op vakantie en afgelopen week druk, dus heb ik nu alles ingehaald en jullie blogs helemaal gelezen, helemaal fantastisch ! Groetjes , Pim en ook van Wouter en Luc