Vogelbekdier en grijze kangoeroes

15 oktober 2016 - Tablelands, Australië

15 oktober

Ik stond om 7.15u op. We gingen eerst eten en daarna klaar maken om naar de vogelbekdieren te gaan. We reden ongeveer een half uurtje. We waren de eersten. De man die daar was ging ons eerst iets uitleggen en daarna gingen we er naar toe. We moesten blijven praten, omdat ze anders dachten dat we roofdieren waren. Eerst waren ze nog wel wat bang. Maar uiteindelijk kwamen ze steeds meer dichterbij voor een mooie foto. Er waren ook heel veel schildpadjes in het meer. We gingen daarna weer weg, want daarna moesten we een uurtje rijden naar de golfbaan. Daar waren heel veel grijze kangoeroes te vinden en die hadden we nog niet in het wild te zien. We mochten in een golfkarretje de baan op om naar ze toe te gaan. Dat was erg grappig. Vlakbij zagen we de eerste kangoeroes. Ook veel met een baby in de buidel. We gingen veel foto's maken en kijken naar die grappige beestjes. We hebben er een uurtje rond gereden en toen gingen we lunchen, Daarna naar huis en hebben we nog een film gekeken. Nu gaan we uiteten in het restaurant hier.

1. Pien:
    15 oktober 2016
    Leuke foto's weer. Dat rijden in het karretje was niks aan zeker? ;)
  2. Johanna Maarschalkerweerd:
    Leuke dag weer
  3. Sandra:
    15 oktober 2016
    Leuke dag! Volgens mij kun je uren blijven kijken naar de kangoeroes! x