Daintree

16 oktober 2016 - Daintree National Park, Australië

Gistermiddag had ik eigenlijk hoofdpijn. Ik wist niet wat het was, maar gisteravond kwam ik er ineens achter. Het was een teek. Hij zat in mijn haar boven mijn oor. De receptie was al om 19 uur dicht, maar gelukkig was er nog een man binnen om 21.30u. Die man had eucalyptusolie, daarmee moesten we deppen. Na een half uur kon mijn moeder hem eruit trekken. Dat deed wel pijn. Mijn ouders denken dat ik hem bij de kangoeroes heb opgelopen.

16 oktober

Ik stond weer om 7.15u. op. Na het eten gingen we weg naar de Daintree, dat was drie uur rijden. Onderweg zagen we dat er koeien waren uitgebroken. Ze liepen gewoon op de weg. Het huis is het mooiste dat we tot nu toe hebben. Alles is prachtig van hout. We hebben een eigen zwembad en een hele grote tuin. Verder nog een hangmat en een biljarttafel. Het is heel groot.

We gingen gelijk zwemmen in het zwembad. Toen gingen we nog wat kijken voor winkeltjes en restaurant. We kwamen onderweg een ijscowinkel tegen. Er waren vier smaken. De vruchten kwamen van het land er naast en het lag er aan wat er rijp was. Er zouden 26 smaken kunnen zijn in totaal, Na het ijsje gingen we naar huis om weer te zwemmen. We gingen daarna nog in de hangmat spelen en daarna eten. Nu de blog schrijven en morgen naar de krokodillen.

Groetjes, Kay.

1. Johanna Maarschalkerweerd:
    16 oktober 2016
    Gelukkig is die teek er weer uit vervelende beesten. Echt een super mooi huis weer.succes morgen bij de krokodillen groetjes opa en oma